Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Pentru a putea returna un produs trebuie sa solicitati in scris returnarea produsului, sa anexati factura in original, precum si produsul destinar returnarii.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura precum si produsele partial consumate.

Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar S.C. Roelifarm  S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de S.C. Roelifarm S.R.L.. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali, daca este cazul.